divendres, 15 de juny del 2007

monster of rock

bueno el veranito ya está aquí, y como no llega con sus festivales para los niños!


el Festimad de madrid ya se realizó el fin de semana pasado 8 - 9 de junio, y aparte de dos clásicos grupos que me atraian Pearl Jam / Slayer, no hubieron suficientes ganas de repetir la experiencia del año pasado,en el que pasamos demasiadas horas de coche, para un sonido horrible, y un calor insoportable.


TOOL salvó un poco la cara del festival, a nivel de sonido, ya que los pobres Deftones pusieron muchas ganas, pero el sonido rebotaba a mogollón.

Tendré que buscar las criticas de este año para saber si el hombre es el único ser que tropieza dos veces con la misma piedra!

Eso si, valió la pena para pisar por primera vez madrid, esas tapitas y cervecitas que nos pegamos! ese jordi y maria que nos aguantaron!! jeje!


Un poco mas cerquita (pensando que resido en Barcelona), si que queda el Monster of Rock , que se celebra en Zaragoza, el cartel no está pero que nada mal :

Viernes 22 junio 2007 :

  • Ozzy Osbourne

  • Children of Bodom (sustituyendo a Velvet Revolver, estos cambios de última hora!)

  • Megadeth

  • Mago de Oz

  • Black Label Society

Sábado 23 junio 2007 :


  • Motorhead

  • Slayer

  • Dream Theater

  • Blind Guardian

  • Pretty Maids

  • Kamelot

  • Mastodon
curioso es ver a Ozzy Osbourne y Black Label Society en un mismo cartel, ya que Zakk Wylde es el guitarrista de las dos bandas, lo que no sé, es si en esta gira, continua con Ozzy. Si es asi, vaya dia le espera al tio!


y tambien Megadeth, del que yo pensaba que tras el anuncio de Dave Mustaine de su enfermedad, ya habia abandonado toda actividad musical. Pues buenas noticias!.

pues na, habrá que ver si con fuegoman, nos animamos al clásico dicho de carretera y manta!

6 comentaris:

Edu Blanch ha dit...

Ei, aniràs al monsters?
Jo estaré per allà dissabte.
Si hi vas, fes-me un toke.

boyaman ha dit...

ostres! pues al final el mes segur es que no, pero si hi ha canvis de plans ja et trucaria!
deixa'm pensar.. ...mmmmm...
a tu, els dream theater t'han fet decidir oi!??
espero una bona cronica del dissabte monstruós!

Edu Blanch ha dit...

Jajaja!
Dream Theater (el Systematic Chaos és grandíssim) i Mastodon, sobretot (has escoltat l'últim, el Blood Mountain?)

Edu Blanch ha dit...

Confirmat: Dream Theater són els putos reis de l'univers.

boyaman ha dit...

jajaja! veig que ho vaig encertar!!!

doncs estic buscant critiques del festival, pero encara no n'he trobat cap que en faci un bon resum, pero vaja veig que dream theater van deixar el "pabelló" ben alt.

el "Systematic Chaos" no l'he escoltat, estoy en ello, em vaig quedar amb l'octavarium, que té alguna cançó molt bona, m'encanta "never enough"!!!

de mastodon en vaig escoltar un fa temps, pero no em va sorpendre gaire, m'apunto a la llista el blood.

i per cert suposo que has escoltat algo de porcupine tree oooiii!??

apa!!

Edu Blanch ha dit...

Sí, he escoltat Porcupine Tree...
...i no m'acaben d'entrar. Duen un rollo espès, tipus Tool, però més poppy...
Hi ha un tema, que es diu "Trains" que és molt xulo. Vaig pillar-me el "Deadwing" i no em va agradar.
En directe, em van sorprendre Riverside. Un pèl avorrits, però impecables. I són de Varsòvia (allà, gaire rock, no se'n fa. Salsitxes i formatges fumats sí, però rocanrol...no).