dimarts, 13 de febrer del 2007

babel

un esguinç de segon grau, m'ha deixat fora de combat unes setmanes, m'han "obligat!" a fer repós, que com molt bé s'especifica en el diccionari es tracta de la Immobilitat d'un cos respecte d'un sistema de referència, i queda ben clar que el sistema de referència es tracta del meu còmode sofá,.. ha estat molt dur.. jeje.. m'ha donat temps però a actualitzar la meva ment, amb pel.licules, series, llibres i encara que soni extrany, a pensar..

a pensar en lo fràgils que som.. i que en un instant de no res, tot pot canviar, lógicament no cal dramatitzar sobre un simple esguinç, que només m'ha deixat fora de combat unes tres setmanes.

justament quan feia molt poc que havia vist "Babel" d'Alejandro González Iñarritu, i que tracta sobre aquest tema, cinc histories completament diferents, pero que al final totes tenen alguna cosa en comú, curiosa la manera d'explicar la historia i curioses les reaccions d'alguns personatjes.. també m'ha donat temps a veure "21 gramos", i encara que tracta de histories diferents segueix mes o menys la mateixa estructura alhora d'explicar la historia.. em queda pendent "Amores perros" per a concluir la seva trilogia.
.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Que cinéfil s´ens ha tornat el boyaman.. doncs amores perros l´he vist a cachitos, 21 gramos, rien de rien, y Babel diuen que es lenta, que no s´enten molt bé la peli. No sé!, jo per si de cas ja la veuré a la tele o algu..

I a cuidarse d´aquests esguinços, que ja no estem per fer el chinorri pels camps!, hehehe...

boyaman ha dit...

bueno.. un ha de xupar una mica de tot.

en general, aquest director les fa especialment lentes i liades, com un puzzle, pero es com tot o t'agrada o no.

si si, realment fer esport es molt dolent, després de 15 dies obligat a reposar al sofá es la millor conclusió que se'n desprén. jeje!