dimarts, 6 de març del 2007

antena

que us pensaveu!!, que els estris de la cuina només servien per a cuinar i fer pastissos!? nonono!.. us explicaré una història, per diferents motius, m'he trasl.ladat de casa, i a l'actual tinc ordinador pero no adsl, comprensiblement aixó és una necesitat, pero ja m'he posat a buscar solucions, diuen que existeixen veins molt amables que comparteixen la seva connexió, equipat amb un wifi usb dels baratets, ho pots aconseguir, pero desgraciadament al barri actual no hi ha gent tan simpática, llavors buscant com ampliar el radi d'acció del wifi, m'he trobat amb una web completament curiosa i divertida on pots trobar tot tipus de solucions, la veritat es que n'hi ha de tot tipus i colors, desde la més professional a la més senzilla, apa aqui us deixó l'enllaç de com crear una antena WIFI o altres : http://hwagm.elhacker.net/calculo/antenasvarias.htm





2 comentaris:

Anònim ha dit...

Y tanto que el adsl es una necesidad. Lo dice una sufrida de los tercermundistas 56k. Eso sí, entre que se cargan las páginas me da tiempo a escribir la biblia en verso en arameo...A ver cuando salgo de pobre.

boyaman ha dit...

uiuiui!!! a ver si no lo he entendido mal, aún hay gente que funciona con módem!???...
pues mira en el fondo me alegro, ehem, ehem,... te explico,
el otro dia estaba haciendo arreglillos para la web del grupo, y yo me lo kurraba para que todo fuera rapidito al cargar y etc, y un colega me preguntaba porqué, y mi respuesta fue justamente porque si alguien utilizaba modem, se podia morir esperando a cargar las imagenes y otros elementos, lógicamente el me contestó : " porqué te matas en pensar estas cosas tanto si ahora todo el mundo ya tiene adsl???"

bueno.. moraleja, cuando puedas, pásate al adsl, notarás la mejora, pero yo continuaré pensando en los tercermundistas.