dilluns, 2 d’abril del 2007

lost


una de les avantatges d'haver estat quinze dies de baixa, es el temps que un pot dedicar al seu temps lliure, pots fer un munt de coses ; llegir, descansar al sofa, veure pelis,.. etc .. en el meu cas, apart de tota la resta, també em vaig enganxar a un parell de series. actualment he de reconeixer que les actuals series no em cridaven gens ni mica l'atenció, aaaaai!! aquells temps de mitiques series com Mcgyver, el equipo A, V, Buck Rogers,... ja més tard vindrien bola de drac, els joves, l'escurço negre,....

ostres!! segur que me'n deixo un munt.. ja prepararé un post únicament per aquestes reliquies.

pero ara per fi n'he descobert un parell que si que m'han enganxat, 24 i lost

24 : té un ritme frenètic, i tal i com esta plantejat, gravat a temps real, n'es un ingredient que encara la fa més interesant.

lost : un avió es trenca en ple oceá i uns quants supervivents queden en una illa, en principi semblaria molt aburrida, pero les histories de cada un dels passatjers, més un munt de coses inverosimils que hi apareixen en cada episodi, i que es van descobrint poc a poc, et fan ballar el cap de tal manera, que quedes totalment enganxat a la serie.

bé i com no per internet corren multitut de blogs i videos sobre la serie, pero aquest es un dels més curiosos i divertits dels que m'he trobat, per a fanatics i no tan fanatics., a disfrutar-lo! :



2 comentaris:

Anònim ha dit...

Juas, menudo vídeo.

Me gusta mucho Lost. La última temporada la ví antes que la emitieran en España en versión original subtitulada, además todos los capítulos de golpe. Soy incapaz de aguantar la intriga durante tantas semanas, pero tengo serias dudas que sean capaces de mantener la calidad con un argumento más o menos creíble, (no sé si quieren hacer cinco temporadas y una película). Mucho me temo que pase como Twin Peaks y que el final sea una chorra monumental.

24 lo pillé en la segunda temporada y me enganchó, pero ahora ya me cansa. Me parece más de lo mismo, y no soporto al actor, al Kiefer.

boyaman ha dit...

pues totalmente de acuerdo.. de 24 solo he visto la primera temporada, pero me da que las cuatro retsantes que ya hay, tienden un poco a lo mismo.

lost, es diferente, anda que no saben como engancharte, un episodio que te ponen de los nervios y al siguiente una cosa que no tiene nada que ver, pero con paranoias que molan! siempre quedara la duda de si todo lo tenian pensado, o improvisan de mala manera!

actulamente estoy a mitad de la tercera temporada, y bueno mejor no contar nada, pero vale la pena verlos en ingles y subtitulada.

el final? te veo enteradilla con lo de las 5 temporadas y una pelicula como desenlace final, no sé habrá que esperar.

por cierto el video se encuentra en www.lostzilla.net, dentro de un concurso que realizaron, pero cuidado con esta web, igual hay cosas que no se deben leer, esta demasiada actualizada!